پنج شنبه ۱۳۹۳/۱/۲۸
کد خبر: 17345 تاریخ انتشار: ۱۳۹۲ چهارشنبه ۲۰ شهريور - 9:41 صبح ارسال به دوست نسخه چاپی
مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران:

عملکرد بیمه ایران در بخش بیمه های شخص ثالث

خسارات هموطنان عزیز در کمترین فاصله زمانی از زمان وقوع حادثه در وجه زیان دیدگان پرداخت می گردد،اقدام قانونی برای پرداخت خسارت های جانی (فوتی) بدون انتظار رای دادگاه و نیز پرداخت علی الحساب خسارات جرحی و صدمات بدنی قبل از دریافت رای دادگاه و نظریه پزشکی قانونی میباشد.

 

صنعت بیمه- علی شعبانی مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران  در پاسخ به اینکه روند بیمه شخص ثالث در کشور چگونه بوده است گفت:متاسفانه تعداد قابل توجهی بیمه نامه شخص ثالث که در سال 1391 صادر و تحویل بیمه گذاران شده است دارای تعهدات کمتر از مورد نیاز سال جاری است که از بیمه گذاران این گونه از بیمه نامه ها مجددا و مکررا درخواست می شود برای افزایش تعهدات بیمه نامه های خود به واحد صدور بیمه نامه این شرکت در سراسر کشور مراجعه نمایند،در غیر این صورت این شرکت و حتی سایر شرکت های بیمه در خسارات احتمالی به صورت کامل پاسخگو نخواهند بود و قطعا بیمه گذاران از این رهگذر دچار زیان های قابل توجهی خواهند شد.

 

در گفتگو با خبرنگار ریسک نیوز، تعداد قابل توجهی خودرو و به ویژه موتور سیکلت در کشور وجود دارد که متاسفانه فاقد بیمه نامه شخص ثالث است و مالکان و رانندگان خودروهای فاقد بیمه نامه در حوادث احتمالی و خساراتی که به اشخاص ثالث وارد خواهد شد دچار مشکلات عدیده ای می شوند  که حل این مشکلات فقط با مراجعه به شرکت های بیمه و دریافت بیمه نامه شخص ثالث قبل از حوادث حل خواهد شد.

 

وی در پاسخ به اینکه اقدامات انجام شده در خصوص بیمه شخص ثالث چه بوده بیان کرد:برای پرداخت خسارت ها و خدمت گذاری به مردم،کلیه واحدهای اجرایی این شرکت (اعم از ثابت و سیار) به صورت کامل در تمام ساعات اداری و حتی بعد از ساعات اداری و کشیک ایام تعطیل در خدمت هموطنان و بیمه گذاران عزیز بوده و هست.

 

وی گفت:خسارات هموطنان عزیز در کمترین فاصله زمانی از زمان وقوع حادثه در وجه زیان دیدگان پرداخت می گردد.

وی در ادامه تصریح کرد:از دیگر خدمات شرکت سهامی بیمه ایران،اقدام قانونی برای پرداخت خسارت های جانی (فوتی) بدون انتظار رای دادگاه و نیز پرداخت علی الحساب خسارات جرحی و صدمات بدنی قبل از دریافت رای دادگاه و نظریه پزشکی قانونی میباشد.

 

وی در پاسخ به اینکه استقبال مردم از بیمه شخص ثالث چگونه بوده گفت:استقبال خوبی شده،به عنوان نمونه در شرکت بیمه ایران بالغ بر هشت میلیون بیمه نامه در سال 91 صادر شد و در شش ماهه ابتدای سال جاری بالغ بر 50درصد تعداد بیمه نامه های سال 91 صادر شده است.

 

وی افزود:بیمه ایران قراردادهای بزرگی با بیمه گذاران خود دارد که این قراردادها نیز بعنوان بیمه نامه شخص ثالث تلقی می شود  نشان دهنده استقبال مردم و بیمه گذاران است.

 

وی در پایان گفت:ما در شرکت بیمه ایران بعنوان خدمت گذار اعلام آمادگی می کنیم که با مراجعه افراد به واحدهای صدور بیمه نامه این شرکت،بیمه نامه های درخواستی آنان بدون هیچ محدودیتی در سراسر کشور صادر و تحویل می شود.

اخبار مرتبط با این خبر

نظرات بینندگان
نظر شما
نام:
پست الکترونیکی:  
نظر شما:  

تلاش برای نجات ۲۹۳ مسافر کشتی غرق شده کره جنوبی کاهش هزینه ‌های سلامت با استقرار بیمه همگانی مدل موی رهبر کره شمالی در انگلیس هم خبر ساز شد بازداشتگاه های مالزی و مرگ خاموش کارگران خارجی ایجاد برج‌های الکترونیک در مرزها سیاست های کلی پاسخگوی نیازهای بیمه درمانی است عزم ملی برای توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر کافیست اثر هنری روی پورشه ۹۱۱ تقاضای تحقیق و تفحص از پرونده تامین اجتماعی صندوق بیمه هنرمندان خدمات حمایتی ارایه میدهد میان سازمان های بیمه و وزارت بهداشت باید هم افزایی ایجاد شود با حکم امراللهی مدیر کل روابط عمومی بیمه ایران منصوب شد همایش فراگیر بیمه همگانی با هدف خدمات سلامت برگزار شد فراخوان انجمن دفاع از آزادی مطبوعات ارتقای سطح بیمه سلامت احیای نظام است تشخیص ایدز و سرطان در چند دقیقه با اسکنر باز پرداخت مطالبات بیمه ای رسیدگی شد عرضه کتاب‌های سیمین دانشور در نمایشگاه کتاب از پرونده م . ر چه خبر؟ نمایی از بزرگراه شب‌تاب در هلند