کد خبر: ۲۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۱
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه ایران
هدف اصلی این شرکت رسیدگی سریع به پرونده‌های خسارتی و حمایت از زیان‌دیدگان در زمان وقوع حادثه و جبران خسارت مالی به آنان است.

صنعت بیمه -   رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: رعایت حقوق بیمه‌گذاران و مردم مقدم برمنافع مالی شرکت است و بر اجرای این اصول پایبند هستیم.


 به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، محمود امراللهی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه ایران خراسان رضوی با بیان اینکه بیمه‌گذاران نباید در وضعیت ناآگاهی بیمه‌‌نامه ناقصی را خریداری کنند تا در زمان حادثه با مشکل مواجه شوند، تصریح کرد: اگر بیمه‌‌نامه ناقص که در زمان بروز حادثه پوشش کامل را نداشته باشد ناآگاهانه به بیمه‌گذاران ارائه شود همه ما مسوول هستیم و باید پاسخگو باشیم. 

 

وی با بیان اینکه هدف ما در شرکت سهامی بیمه ایران تنها کسب سود نیست، افزود: هدف اصلی این شرکت رسیدگی سریع به پرونده‌های خسارتی و حمایت از زیان‌دیدگان در زمان وقوع حادثه و جبران خسارت مالی به آنان است.

وی ادامه داد: درسال 1388 و در جریان بازدید از 66 زندان کشور با مواردی مواجه شدیم که برخی افراد به‌علت نداشتن بیمه‌نامه در زمان وقوع حادثه سال‌ها است كه در زندان به سر می‌برند؛ این درحالی است که طبق قانون پرداخت دیه، به نرخ روز محاسبه می‌شود و کسانی که به این دلیل در زندان باقیمانده بودند، هر روز ناتوان‌تر از رفع این مشکل می‌شدند.

 

به گفته وی، متاسفانه اطلاع‌رسانی کافی دراین موارد صورت نگرفته است و این روند همچنان ادامه دارد و ما امروز شاهدیم بسیاری از کسانی که بیمه‌نامه شخص ثالث دارند، برای دریافت الحاقیه جدید این بیمه‌نامه به شرکت‌های بیمه‌ای مراجعه نکردند.

 

سایت تحلیلی تقدم - گروه بنگاه‌ها

نام:
ایمیل:
* نظر: