کد خبر: ۲۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
مشارکت شعب های بیمه ایران در سطح استان خسارات به صورت سیار و بروز در دم درب منازل خسارت دیدگان تسویه و پرداخت شد.

صنعت بیمه -مدیرشعب شركت بیمه ایران دراستان مازندران ازپیگیری و رسیدگی به 28 هزار پرونده بیمه نامه در سطح استان خبرداد.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر طبیعی نژاد بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از نمایشگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فروش بیمه نامه های سفر و فروش بیمه نامه‌های آتش سوزی بلند مدت به خصوص بیمه های آتش سوزی 10 الی 15 ساله به عنوان عملکردی جدید از بیمه ایران از جمله برنامه های اجرایی در سال جاری است.
 
وی بیمه نامه های شخص ثالث با پرداخت 52 درصد، بخش درمانی –بیمارستانی و بیمه نامه های آتش سوزی به ترتیب در رتبه های اول تا سوم را از جمله بیشترین خسارت های بیمه نامه های ایران در سطح استان برشمرد.
 
مدیر شعب شركت بیمه ایران دراستان مازندران با اشاره به پرداخت خسارات  سیار در حوادث غیر مترقبه مازندران تصریح کرد: با هدف تسریع در وقت و هزینه خسارت دیدگان در بحث سیل چالوس و نوشهر در سال گذشته و سونامی برف در غرب مازندران خوشبختانه با مشارکت شعب های بیمه ایران در سطح استان خسارات به صورت سیار و بروز در دم درب منازل خسارت دیدگان تسویه و پرداخت شد.
 
وی با بیان سوء استفاده های صورت گرفته در بخش بیمه نامه ها بیان کرد: حسن نیت به عنوان یکی از مهمترین اصل در صدور بیمه نامه ها تداعی می شود اما متاسفانه مسائلی از قبیل کلاهبرداری جاعلان درجعل و اسناد درمانی وکروکی در سطح استان دیده می شود لذا برخورد با کلاهبرداری ها و خسارت های جعلی تاکنون توسط بیمه ایران با قوت شناسایی و پیگیری شد.
 
به گفته طبیعی نژاد در سال گذشته بالغ بر 28 هزار پرونده در سطح استان رسیدگی و پیگیری شد که دراین بین بخشی از خسارت های معوق منتظر حکم قضایی در دادگاه است.
 
وی متذکر شد: در صورت بروز مشکل در سطح استان بیمه ایران به عنوان بیمه ای صنعتی و نهاد و سازمان کاملا دولتی به مشکلات بیمه گذاران و مردم رسیدگی می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: