کد خبر: ۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۵

صنعت بیمه - شهرام جباری زادگان افزود: البته فراموش نکنیم کسانی که حق بیمه مترو را نمی­دهند، در واقع به صورت غیر مستقیم در جامعه این آموزش را می­دهند که خوردن حق دیگران اشکال ندارد.

وی با اشاره به این که بیش از 20 میلیارد تومان به خط 4 مترو و ایستگاه­های آن خسارت وارده شده، اظهار کرد: پرداخت این مبلغ به عنوان حق بدیهی و طبیعی مترو و مسافران آن می­تواند خسارات وارده به مترو را جبران کرده و بخشی از مسائل و مشکلاتی که این مجموعه خدماتی با آن­ها رو به روست را بر طرف نماید.

یه گزارش آریا جباری زادگان با بیان این که مردم عادلانه­ترین قضاوت­ها را در مورد عملکرد مسئولان دارند، تصریح کرد: مردم وقتی می­بینند بیمه حتی نسبت به انجام تعهدات خود در مقابل مجموعه بزرگی همچون مترو پآیبند نیست، در مورد بیمه چگونه قضاوت می­کنند.

وی با ذکر این نکته که بسیاری از مردم به ویژه دارندگان وسایل نقلیه شخصی از نزدیک با این شیوه بیمه آشنایی دارند، افزود: تجربیات خیلی از رانندگان نشان می­دهد مسیر گرفتن حق بیمه همچون گذر از هفت خوان رستم بوده و طی کردن این مسیر گاهی از اصل تصادف نیز سخت­تر است.

جباری زادگان با تاکید بر این که درد سر اصلی تازه بعد از تصادف آغاز می­شود، اعلام کرد: در ظاهر پرداخت خسارت تصادف­های سبک نیازی به کروکی ندارد و بیمه موظف است تا سقف سه میلیون و 150 هزار تومان را بدون کروکی پرداخت کند اما رانندگانی که چنین تجربه­ای را داشته­اند بهتر می­توانند در این مورد قضاوت کنند. Your browser may not support display of this image.معاون آموزش سازمان ترافیک شهرداری تهران در پایان با تاکید بر این که فارغ از آثار و تبعات منفی اقدام بیمه در عدم پرداخت حق بیمه مترو، یکی از مهم­ترین نتایج این اقدام بد آموزی ناشی از آموزش غیر مستقیم این موضوع است که حق دیگران را می­توان تضیع کرد، خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم بیمه به دو میلیون مسافر مترو بدهکار است.

برچسب ها: بیمه مترو
نام:
ایمیل:
* نظر: