کد خبر: ۳۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
مدیر کل نامنویسی وحسابهای انفرادی سازمان تأمین اجتماعی:
از این رو پیشنهاد می شود بیمه شدگان با مراجعه به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و ورود به بخش سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان نسبت به اطمینان از وجود تمامی سوابق خود اقدام کنند.

صنعت بیمه - مدیر کل نامنویسی وحسابهای انفرادی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: ارایه برخی خدمات مشروط به ساماندهی وتجمیع سوابق پرداخت حق بیمه به هنگام بهره مندی از مزایا است.


به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سعید حسینی اظهار داشت: بسیاری از بیمه شدگان در طول سنوات خدمت خود در محدوده شعب تأمین اجتماعی مختلفی نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام می کنند وشعب این سازمان برای ارایه برخی خدمات نیاز به اطلاع از تمامی سوابق بیمه شده دارند، از این رو پیشنهاد می شود بیمه شدگان با مراجعه به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و ورود به بخش سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان نسبت به اطمینان از وجود تمامی سوابق خود اقدام کنند.


وی افزود: در صورتی که بیمه شدگان به هر علتی تمام یا بخشی از سوابق یا اطلاعات هویتی ویا میزان دستمزد خود را بر روی سایت مشاهده سوابق، رویت نکنند ویا در صورت مشاهده هر گونه مغایرتی باید از طریق گزینه اعتراض نسبت به ثبت در خواست خود اقدام، تا شعب سازمان تأمین اجتماعی سوابق بیمه شده را تصحیح، تکمیل و یا تجمیع کنند وبه هنگام بهره مندی از مزایای سازمان دچار مشکل ویا تأخیر در دریافت خدمت نشوند.


حسینی ادامه داد: با راه اندازی سایت مشاهده سوابق واعتراض بیمه شدگان یک کانال ارتباط الکترونیک مابین سازمان تأمین اجتماعی وبیمه شدگان ایجاد شده که ضروری است بیمه شدگان از این راهکار استفاده کنند وقبل از اینکه نیاز به تمامی سوابق خود به هنگام بهره مندی از مزایای بلند مدت را داشته باشند از این طریق نسبت به مشاهده ویا در صورت لزوم درخواست اصلاح سوابق خود اقدام کنند.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: