کد خبر: ۳۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ خبر داد
بیمه تکمیلی فرهنگیان در چارچوب یک قرارداد است که در آن مواد قرارداد نوشته شد.

صنعت بیمه - مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه در تمام ادارات آموزش و پرورش نمایندگی داریم و نمایندگی‌های ما نیز از کارمندان خود ادارات آموزش و پرورش هستند، از ایجاد نمایندگی ویژه در تمام شهرستان‌ها خبر داد.
 

افشین مقصودی، مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص نداشتن کارت بیمه طلایی توسط عده‌ای از فرهنگیان، اظهار داشت: بیمه تکمیلی فرهنگیان در چارچوب یک قرارداد است که در آن مواد قرارداد نوشته شده است و آموزش و پرورش در این قرارداد از ما کارت نخواسته است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش از ما نشان‌دار کردن دفترچه بیمه را خواست و این موضوع را وزیر آموزش و پرورش از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خواست کرد و ما نیز دفترچه را با هولوگرام، نشان‌دار کردیم.

*آموزش و پرورش به دلیل بالا رفتن هزینه، خدمات دندانپزشکی و عینک را حذف کرد

مقصودی در پاسخ به این پرسش که «چرا خدمات دندانپزشکی و عینک از بیمه طلایی فرهنگیان حذف شده است؟»، افزود: وزارت آموزش و پرورش به دلیل اینکه برآورد کرد هزینه درمانی بالا می‌رود، خدمات دندانپزشکی را از بسته تکمیلی حذف کرد و ما خدمات دندانپزشکی را در بسته‌ای که آموزش و پرورش از ما خواسته است، قرار ندادیم.

*خدمات دندانپزشکی از طریق درمانگاه فرهنگیان/پوشش 50هزار تومانی عینک

مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برنامه خوبی برای خدمات دندانپزشکی دارد، گفت: آنها می‌خواهند این خدمات را از طریق درمانگاه‌های خودشان ارائه دهند که برنامه خوبی است؛ اما در خصوص عینک تا سقف 50 هزار تومان از ما درخواست کردند که ما قبول کردیم و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

*آتیه‌سازان در همه ادارات آموزش و پرورش نمایندگی دارد

مقصودی در پاسخ به این پرسش که «چرا بیمه آتیه‌سازان مانند بیمه ایران در همه ادارات آموزش و پرورش نمایندگی ندارد؟»، خاطرنشان کرد: ما در تمام ادارات آموزش و پرورش نمایندگی داریم؛ مگر در اداراتی که خودشان بگویند نمی‌خواهیم و نمایندگی‌های ما نیز از کارمندان خود ادارات آموزش و پرورش هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چه برنامه جدیدی برای بیمه فرهنگیان دارید؟»، یادآور شد: در بیمه فرهنگیان نیز از دو جهت کارمان را گسترش دادیم، یکی از جهت گسترش نمایندگی‌ها در ادارات آموزش و پرورش که این گستردگی باعث کم شدن ارائه سرعت خدمات‌مان شده است‌.

مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ اضافه کرد: قصد داریم سرعت‌مان را بالا ببریم؛ برای نمونه وقتی فرد به شعبه ما می‌آمد، یک یا دو ساعت در صف می‌ایستاد و خدمات می‌گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر فرهنگی به اداره تعاون خودش مراجعه کرده و ظرف 5 دقیقه اسناد را ارائه می‌دهد و تا اداره تعاون، اسناد را جمع کرده، لیست بندی کند و برای پرداخت به‌ ما بدهد، 15 تا 10 روز طول می‌کشد؛ در این حالت سرعت کم شده ولی معطلی آن خیلی کمتر شده است.

*4800 مرکز طرف قرار داد داریم

مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ یادآور شد: برنامه‌ای داریم تا این سرعت را بیشتر کرده و در تمام شهرستان‌ها نمایندگی ویژه ایجاد کنیم تا از شهرستان‌ها مستقیم خدمات بگیرند.

وی افزود: مراکز طرف قراردادمان را نیز گسترش داده‌ایم و از 300 مرکز در اول سال به بیش از 4 هزار و 800 مرکز رسیده است.

مقصودی اضافه کرد: مشکلی که وجود دارد، این است که هنوز برخی مراکز، دفترچه نشان‌دار را قبول نمی‌کنند و از شما می‌خواهیم در این خصوص خبررسانی کنید و ما در مقابل پرداخت هزینه‌ها متعهد هستیم و هزینه‌های آنها با تعرفه‌های مصوب از طرف ما قابل پرداخت است.

وی خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهیم اعلام کنید اولاً هر مرکز پاراکلینک، پزشکان و داروخانه که خواسته باشد قرارداد ببندد ما آمادگی داریم و این مراکز که قرارداد بسته‌اند نیز دفترچه‌های هولوگرام‌دار ما را بپذیرند و قول می‌دهیم هزینه اینها را در سقف تعرفه‌های مصوب پرداخت ‌کنیم.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: