کد خبر: ۴۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
بیمه ایران روزانه ۲۰ میلیارد تومان خسارت به هموطنان پرداخت می‌کند که ۱۷ تا ۱۸ میلیارد تومان آن به روز بوده و ۲ تا سه میلیارد تومان نیز جزو تعهدات معوقی است که باقی می‌ماند.
عضو هیات مدیره و معاون اداری و مالی بیمه ایران گفت : بیمه ایران روزانه ۲۰ میلیارد تومان خسارت به زیان دیدگان و بیمه شدگان خود پرداخت می‌کند که ۱۷ تا ۱۸ میلیارد تومان آن به روز بوده و ۲ تا سه میلیارد تومان نیز جزو تعهدات معوقه است.
به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه   به نقل از  روابط عمومی بیمه ایران حمید تاجیک در مراسم معارفه مدیرکل جدید بیمه ایران استان اردبیل گفت: فعالیت هشت ساله حمید شجاع مدیرکل سابق بیمه استان اردبیل در نهایت همکاری،همراهی و ارتقای کیفی خدمات بیمه‌ای همراه بوده به طوری که با تلاش این مدیر توانا مقدمات احداث پایانه خسارت در اردبیل فراهم آمده و امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی ابراز رضایتمندی کارکنان بیمه ایران را از مدیریت سابق یادآور شد و ادامه داد: این موضوع نشان می دهد یک همدلی و هماهنگی بین شبکه‌های فروش و مجموعه‌های اداری و اجرایی در بیمه ایران حاکم بوده به طوری که این مجموعه توانسته است شعاع اعتماد و سرمایه اجتماعی را در این حوزه ارتقا داده و تقویت کند.

خبرگزاری فارس، معاون اداری‌ مالی بیمه ایران با اشاره به اینکه تغییر مدیریت سازمانی درراستای ایجاد تحول و انتقال تجارب انجام می شود تصریح کرد: مدیریت جدید درجابه جایی هایی که صورت می گیرد تلاش می کند از دانش و الگوهای مدیریتی درست و کیفی درتمامی مجموعه به نحو مطلوب استفاده شود تا امر تغییر و تحول شکل بگیرد.
وی درباره برنامه های مدیریت جدید شرکت درحوزه تحریم ها نیز گفت: به رغم اقدامات ناجوانمردانه در تشکیل تحریم‌های اقتصادی مختلف ما با تکیه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های داخلی ما هنوز هم می‌توانیم در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه صنعت بیمه به مسوولیت و تعهدات خود عمل کنیم.
عضو هیات مدیره شرکت بیمه ایران عنوان کرد: بیمه ایران روزانه ۲۰ میلیارد تومان خسارت به هموطنان پرداخت می‌کند که ۱۷ تا ۱۸ میلیارد تومان آن به روز بوده و ۲ تا سه میلیارد تومان نیز جزو تعهدات معوقی است که باقی می‌ماند.
 تاجیک افزود: شرکت بیمه ایران به تنهایی ۵۰ درصد کل مسوولیت و وظایف صنعت بیمه کشور را بر دوش گرفته و به طور متوسط ۵۰ درصد منابع مربوط به پرداختی‌های بیمه به ویژه در بخش بیمه‌نامه‌های شخص ثالث را این مجموعه به انجام می‌رساند.
 وی ضرورت توسعه و تقویت برنامه‌های حمایتی با نگاه محبت‌آمیز را در قالب خانواده بزرگ شرکت بیمه ایران یادآور شد و گفت: گستردگی این خدمات نشان می‌دهد که مسوولیت ما بسیار سنگین و فراتر از برخی تصورات است که به صرف فعالیت‌های جاری و اقتصادی انجام می‌شود.
معاون اداری‌ مالی بیمه ایران درباره حوزه فرهنگ‌سازی و آگاه سازی افراد جامعه از خدمات شرکت‌های بیمه نیز گفت : باید ‌دراین حوزه به ویژه دریک نظام جامع علمی و به دور از هرگونه وابستگی‌ها اقدام کنیم چراکه هر چه قدر شعاع اعتماد و تقویت سرمایه اجتماعی دامنه‌دار شود نتایج به دست آمده مثمر ثمرتر خواهد شد.
عضو هیات مدیره بیمه ایران گفت: با توجه به اینکه محصول ما ناملموس است نیازما به اطلاع رسانی مطلوب و آگاه‌سازی هوشمند بتوانیم بسیاری از خانواده‌ها را که به دلیل کسب و کار نبود مناسب در آستانه فروپاشی قرار دارند را مورد حمایت قرار دهیم.
وی این حرکت‌ها را اقدامی مقدس عنوان کرد و افزود: باید در سبد درآمدی و هزینه‌ای خانواده‌ها رسوخ پیدا کنیم و با فرهنگ‌سازی و پوشش بیمه‌ای بتوانیم در این مسیر و انجام رویکردهای دقیق اهداف‌مان را عینیت ببخشیم. تاجیک با طرح این سوال که آیا شرکت بیمه تصویر مناسبی در جامعه در جلوگیری از فقر و حمایت و صیانت از سرمایه‌های ملی به انجام رسانده است یا نه گفت: ما در کمک به اقتصاد کشور و تقویت مولفه‌های اشتغال و همچنین تقویت قدرت ملی و افزایش رفاه عمومی نقش بیمه‌ها را موثر می‌دانیم. 
 وی خلا موجود در صنعت بیمه را عدم گسترش بیمه زندگی اعلام کرد و افزود: استراتژی کلان شرکت بیمه این است تا بتواند توسعه بیمه زندگی را به معنای واقعی انجام دهد چراکه ما اگر بتوانیم بیمه‌ای تکمیلی را در جامعه به ویژه گروه‌های بازنشسته ترویج کنیم به طورقطع با شیب افزایش حقوق کمتر این قشر این حرکت از نارسایی‌های شیب تورمی جامعه خواهد کاست. تاجیک گفت: ما باید با عنوان یک خیاط خوب بتوانیم الگوی مناسب در تولید لباس ارائه کنیم و بیمه را از یک کلمه و برخی توصیه‌های فله‌ای دور کرده و در ابعاد مختلف زندگی آن را رسوخ دهیم. وی هوشمندی در کسب و کار و حرکت‌های بیمه‌ای را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این زمینه خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها و تفکر هوشمندانه پاسخگوی نیازهای حقیقی خواهد بود.
 معاون اداری‌ مالی بیمه ایران در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به اینکه این شرکت در دهه ۸۰ دوران طلایی را داشت افزود: درآن دوران یک رقابت انحصاری در وضعیت درآمدهای بیمه‌ای به وجود آمده بود اما بعد از شکل‌گیری بیمه‌های خصوصی با یک رقابت‌های صرف نرخ‌گذاری و قیمت‌گذاری غیرمنطقی شد به طوریکه صنعت بیمه وارد اقیانوس قرمز شد و بسیاری از بیمه‌ها در این عرصه دست به خودزنی زدند. وی تغییر رویکرد در رقابت صنعت بیمه را به عنوان یک راهبرد حقیقی استراتژی حقیقی عنوان کرد و گفت: این وضعیت سبب شد تا بیمه ایران در سال ۹۲ به یک بیمه زیانده تبدیل شود به طوریکه بر اساس شفاف‌سازی‌های کلیه امور خسارت‌های احصاء شد و معلوم گشت که ما در سال گذشته به نقطه زیان‌دهی رسیده‌ایم.
تاجیک افزود: کل صنعت بیمه ما باید آستانه تحمل خود را بالا برده و ما با قدمت ۸۰ ساله در این زمینه که از ذخایر قوی و توانمند شبکه‌های فروش و نمایندگی‌ها برخوردار بودیم بر این باوریم که صنعت بیمه با فضای وسیع خود بتواند بر اساس نرخ تمام شده ارائه خدمات خود را متنوع و متحول کند و حرکت‌مان را به سمت تمرکز در فعالیت‌ها و امور شراکتی و تشریک مساعی بیشتر سوق دهیم.
وی شفاف‌سازی را از اصول حرفه‌ای و تکنیک‌های فنی در صنعت بیمه در رسیدن به نقطه موفقیت حقیقی توصیف کرد و گفت: صنعت بیمه به ویژه بیمه ایران وارد مرحله جدیدی شده تا با هوشمندی فضای کسب و کار بتواند باز تعریفی را از شبکه‌های فروش با محوریت استراتژی اقتصادی جامعه فراهم کند.
عضو هیات مدیره بیمه ایران خاطرنشان کرد: ما با ۱۲ میلیون جمعیت تحت پوشش در بیمه ایران باید به سمت ترویج بیمه زندگی حرکت کنیم تا با عبور از اقیانوس قرمز به سمت یک اقیانوس آبی در افزایش رفاه اجتماعی حرکت کرده و سطح اعتماد جامعه را ارتقا ببخشیم.
وی ضرورت ساخت پایانه خسارت در اردبیل را ضروری خواند و گفت: این استان که باید به یک مدیریت توانمند و شایسته مجهز می‌شد باید در حوزه زیرساخت‌های اداری و نیروی انسانی با پایه‌گذاری درست بر جلب اعتماد بیشتر مردم حرکت‌های خود را سر و سامان بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار