کد خبر: ۶۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
آليانز در اين گزارش تاكيد مي كند، در بخش بيمه عمر و بيمه درمان ميزان حق بيمه هاي سالانه اين بيمه گر آلماني 45 درصد رشد داشته كه اين امر بازتاب رشد خوب و سازمان يافته كانال هاي توزيع اين شركت را به تصوير مي كشد.
بزرگترين شركت بيمه آلمان از كسب سود سرشار خود در قاره آسيا خبر داد.

 به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از اينشورنس ايشا نيوز، در گزارش منتشر شده توسط "آليانز" يكي از بزرگترين شركت هاي بيمه جهان و اروپا آمده است كه تجارت اين شركت در كهن ترين قاره جهان رشد بسيار قوي داشته است و ميزان درآمد اين بيمه گر آلماني با 40 درصد افزايش به 2.9 ميليارد يورو (3.4 ميليارد دلار) رسيده است.

در اين گزارش آمده است كه سود عملياتي اين شركت نيز با 12 درصد افزايش به 150 ميليون پوند رسيده و بازگشت سرمايه گذاري آليانز نيز حدود 13.3 درصد رشد داشته است.

آليانز در اين گزارش تاكيد مي كند، در بخش بيمه عمر و بيمه درمان ميزان حق بيمه هاي سالانه اين بيمه گر آلماني 45 درصد رشد داشته كه اين امر بازتاب رشد خوب و سازمان يافته كانال هاي توزيع اين شركت را به تصوير مي كشد.

آلیانز، یک شرکت خدمات مالی چندملیتی است که ساختمان مرکزی آن، در شهر "مونیخ" آلمان قرار دارد. این شرکت، فعالیت ‌های اقتصادی فراوانی دارد اما تمرکز اصلی آلیانز بر روی ارائه خدمات بیمه است. این شرکت در سال ۲۰۱۰، دوازدهمین شرکت بزرگ خدمات مالی در جهان بوده و در فهرست سال ۲۰۱۰ هفته نامه "فوربس" در رتبه ۲۳ بزرگترین شرکت‌ های جهان قرار داشت. فعالیت ‌های اقتصادی آلیانز، به پنج بخش تقسیم می ‌شوند که هر بخش تحت یک شرکت تابعه با مدیریت مستقل اداره می ‌شود.

همچنين در حالي كه اين شركت بيمه بزرگترين كانال توزيع در قاره آسيا را در اختيار دارد اما اين بيمه گر آلماني همكاري خود را با شركت "پي ان بي" فليليپين، "اي-سان" تايوان و "ميبانك" اندنزي را نيز به تازگي آغاز كرده است.

طبق اين گزارش، ارزش تجاري اين شركت در قاره آسيا نيز 43 درصد افزايش داشته است. به گفته مديران آليانز، ‌اين رشد به دليل تغيير استراتژي اين شركت به سمت محصولات مالي در بازارهاي اصلي مانند چين، و آسياي جنوب شرقي محقق شده است. همچنين آليانز از بازار تايوان نيز حق بيمه بسيار خوبي را جمع آوري كرده است.

"جورج سارتورل" مدير منطقه اي آليانز در اين باره گفت: اين افزايش و عمليات عالي در منطقه آسيا محصول استراتژي هاي شفاف و ارائه محصولات مختلف است.

اين مدير در ادامه افزود كه بخش بزرگ استراتژي ما بر اساس نياز مشتري هاي ما در منطقه رقم خورده است چرا كه اساس كار ما همان مشتري مداري است. همچنين اين عملكرد مناسب بازتاب اساس پايدار و سرمايه گذاري مناسب آليانز در سال هاي اخير است كه تمامي نيازهاي بيمه اي منطقه را پوشش داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: