کد خبر: ۶۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
دکتر درخشان افزود: هیچ گونه تماس و ارتباط مجازی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت وجه انجام نمی شود و خدمات نوبت دهی غیرحضوری در مراکز ملکی این سازمان کاملا رایگان است.
صنعت بیمه -معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه راه‌های دریافت اطلاعات و اخذ پذیرش غیرحضوری در مراکز ملکی سازمان، از ٥طریق نوبت دهی تلفنی، کیوسک پذیرش سرپایی، نوبت دهی اینترنتی، سامانه USSD و وب سایت‌های بیمارستانی انجام می شود، گفت: این خدمات، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای انجام می شود.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه،  دکتر مهدی درخشان اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان، پذیرش غیرحضوری و مکانیزه در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی را با مزایای تسهیل و تسریع در سرویس دهی به مراجعان، کاهش سفرهای درون شهری غیرضروری، کاهش خطاهای عمدی و غیرعمدی انسانی، امکان اطلاع رسانی به بیمار در صورت کنسل شدن نوبت‌ها، مدیریت بهتر صف انتظار و کاهش ازدحام در مراکز درمانی، امکان کنترل و احراز هویت مناسب تر، امکان اطلاع از ساعت تقریبی ویزیت، عدم نیاز به اینترنت یا نصب نرم افزار بر روی موبایل در صورت استفاده از کدهای دستوری سامانه USSD و عدالت در دسترسی به خدمات، فراهم آورده است.    
                                                         
وی ضمن تاکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای نوبت دهی غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) به مخاطبین سازمان در مراکز درمانی تابعه، هیچگونه وجهی دریافت نمی کند، به بیمه‌شدگان هشدار داد تا فریب افراد سود جو در شبکه های مجازی را نخورند.

دکتر درخشان افزود: هیچ گونه تماس و ارتباط مجازی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت وجه انجام نمی شود و خدمات نوبت دهی غیرحضوری در مراکز ملکی این سازمان کاملا رایگان است.

 معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص، از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم می رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار سازمان تأمین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا رسانه‌های رسمی و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: