کد خبر: ۶۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
فزونی تصریح کرد: تمام خدمات بانکی با رویکردی جدید و متمایز در این دفتر به مشتریان خاص ارایه می‌شود و تلاش می‌کنیم با ایجاد تمایز، رضایت مشتریان را جلب کنیم.
صنعت بیمه -بانک سامان در بیستمین سالگرد خود در راستای ارایه خدمات متفاوت به مشتریان خاص، دفتر بانکداری اختصاصی را راه‌اندازی کرد.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه، بنابر اعلام بانک سامان، در مراسم آغاز به‌کار این دفتر که با حضور جمعی از مشتریان خاص، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد، سیداحمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در سخنانی گفت: رضایت و موفقیت مشتریان دستورکار اصلی بانک سامان است و تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به مشتریان ارایه کنیم.

طاهری بهبهانی تصریح کرد: در دو دهه گذشته نظام بانکی کشور فرازوفرودهایی داشته است. اما بانک سامان همواره تلاش کرده است به‌عنوان یک بانک پیشرو در خدمت مشتریان باشد.

مدیرعامل بانک سامان افزود: ارایه خدمات ارزی و بین‌المللی در تمام سال‌های گذشته حتی در دوره سخت تحریم‌ها به تمام مشتریان از جمله افتخارهای بانک سامان است.

همچنین غلامرضا خلیل ارجمندی مدیرعامل گروه مالی سامان در این مراسم به تشکیل سوپرمارکت مالی سامان اشاره و تاکید کرد: بانک سامان با ایجاد زنجیره‌ای از خدمات بانکی، بیمه‌ای، پرداخت و شعب بانک در اروپا تمام خدمات موردنیاز را به مشتریان ارایه می‌کند.

مازیار فزونی مدیر مشتریان ویژه و بانکداری اختصاصی بانک سامان نیز در مراسم آغاز به‌کار دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان گفت: این دفتر در راستای برنامه بهینه‌سازی شبکه شعب بانک و با هدف ارایه خدمات متمایز و ویژه به مشتریان خاص راه‌اندازی شده است.

فزونی تصریح کرد: تمام خدمات بانکی با رویکردی جدید و متمایز در این دفتر به مشتریان خاص ارایه می‌شود و تلاش می‌کنیم با ایجاد تمایز، رضایت مشتریان را جلب کنیم.

دفتر بانکداری اختصاصی بانک سامان به نشانی تهران، خیابان زعفرانیه، سه راه آصف، ابتدای خیابان طاهری، پلاک ۳ و تلفن‌های ۲۲۷۱۵۴۳۵ و ۲۲۷۰۳۴۸۶ ارایه خدمت می‌کند.

برچسب ها: بانک سامان
نام:
ایمیل:
* نظر: